MOTIVAČNÍ ROZHOVORY PŘI PRÁCI S KLIENTY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Kurz je koncipován jako nácvik praktických dovedností a modelování situací, které vycházejí ze zkušeností účastníků kurzu. Cílem je zdokonalení a prohloubení dovedností potřebných především při práci s málo motivovanými klienty sociálních služeb. Kurz je rozdělen do tří částí. V první části budou účastníci seznámeni se základním konceptem teorie procesu změny podle W.R.Millera a S.Rollnicka. Osvojí si jednotlivé základní dovednosti potřebné pro vedení rozhovoru a naučí se pojímat rozhovor jako nástroj pro práci s klientem a řešení jeho nepříznivé sociální situace.

Ve druhé části se účastníci naučí používat soubor technik osvojených v prvním bloku pro vedení rozhovoru s klientem v určité fázi procesu změny podle modelu Millera a Rollnicka. Zaměří se také na to, jak rozhovor využít pro efektivní poskytování sociálních služeb tak, aby vedl k žádoucím změnám v situaci klienta.

Ve třetí části budou účastníci simulovat rozhovory s klienty tak, jak se s nimi setkávají ve své praxi v sociálních službách. Formou nácviků si budou moci ověřit, zda pro práci s daným klientem je vhodné a možné využít techniky vedení motivačních rozhovorů a následně si vyzkoušet, zda vedení takového rozhovoru zvládají.

Termíny: 1. 11. – 3. 11. 2023 / 31. 1. – 2. 2. 2024 / 29. 5 – 31. 5. 2024 

Rozsah: 72h

Forma: Kurz

Zaměření: PRÁCE S KLIENTY

Vzdělávání je určeno: Sociálním pracovníkům, pracovníkům v sociálních službách

Co Vám vzdělávání přinese: Vyšší míru jistoty v kontaktu s klienty a základní komunikační dovednosti potřebné pro efektivní práci s nimi.

Minimální počet účastníků: 15

Cena: 14.500,- Kč / osoba

Číslo akreditace: A2020/0774-SP/PC/VP

Odkaz na přihlášení: https://forms.gle/K7kKcVYvcSBpQ8TaA

Není-li vypsán termín, lze seminář objednat pro školu nebo v případě naplnění min. počtu 15 účastníků. Pro bližší informace kontaktujte vedoucí CVA.